MWiK Sp. z o.o. udostępnia nową, bezpłatną usługę - elektroniczne Biuro Obsługi Klienta. Jest ona przeznaczona dla każdego Odbiorcy, który ma podpisaną umowę o dostawę wody/odprowadzanie ścieków, posiada adres e-mail i zarejestruje się w systemie e-BOK. E-BOK to sprawne narzędzie ułatwiające Odbiorcy kontrolę nad wydatkami za wodę i ścieki. Po zalogowaniu użytkownik będzie miał dostęp do informacji związanych ze świadczonymi usługami. Za pomocą formularza kontaktowego będzie mógł zgłosić między innymi awarię, zmianę danych kontaktowych, czy zadać pytanie dotyczące świadczonych usług.
W e-BOK dostępne są:
W celu skorzystania z elektronicznego Biura Obsługi Klienta należy wejść na zakładkę e-BOK i zarejestrować się w systemie. Odbiorca otrzyma mail potwierdzający rejestrację, a następnie mail aktywacyjny z loginem i hasłem.
Równocześnie zachęcamy do korzystania z e-faktur (faktur w formie elektronicznej otrzymywanej na maila). Już 800 Odbiorców MWiK korzysta z takiej formy, płacąc niższą opłatę abonamentową i przyczyniając się do ochrony środowiska naturalnego (mniejsza ilość wydruków).